• Altijd de goedkoopste deals
  • Gemakkelijk achteraf betalen
  • Klanten beoordelen ons met Logo van trustpilot
Dagelijkse deals tot 70%

Bezorgen & Annuleren

  • 1. Hoe werkt het bezorgen van mijn bestelling?

    Wie bezorgt mijn bestelling?
    Bestellingen kunnen op twee manieren worden bezorgd: via ons verzendhuis Montapacking of in sommige gevallen via één van onze leveranciers. Wij informeren je per e-mail wanneer je bestelling is verzonden. Betreft het een bestelling die via pakketpost wordt verzonden, dan ontvang je bij deze verzendbevestiging een Track & Trace code om je bestelling te volgen. Voor buspakketjes is het helaas niet altijd mogelijk een Track & Trace code te verstrekken. 

    Gaat mijn bestelling via pakket of buspost?
    Dit hangt af van je bestelling. Een bestelling die niet door de brievenbus past wordt bezorgd als pakketpost. De levering wordt dan gedaan via de pakketdienst van PostNL, DPD, DHL of de eigen koeriersdienst van de leverancier.

    Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?
    Nee, bestellingen worden verstuurd wanneer ze beschikbaar zijn. Geen zorgen, je wordt altijd van tevoren op de hoogte gebracht per e-mail over de verzenddatum en het levermoment. De uiterste verzenddatum staat vermeld op uw orderbevestiging.

    Wordt een bestelling in één keer bezorgd?
    Om onze prijzen zo aantrekkelijk mogelijk te houden, proberen we je bestelling zo compleet mogelijk te bezorgen tegen zo laag mogelijke verzendkosten. Het kan voorkomen dat je meerdere artikelen hebt besteld die door zowel ons verzendhuis Montapacking als een externe leverancier worden bezorgd. In dit geval is het mogelijk dat er meerdere bezorgmomenten plaatsvinden.

    Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om de bestelling in ontvangst te nemen?
    Het kan zijn dat je niet thuis bent wanneer je bestelling wordt afgeleverd. Geen probleem, de koeriersdienst zal het nog een keer proberen en anders leveren ze je pakket af bij de buren of bij een servicepunt in de buurt. Je ontvangt altijd een bericht in de brievenbus met daarop de plek waar je jouw pakket kunt ophalen.

    Wat moet ik doen als ik niet alle artikelen heb ontvangen?
    Wanneer je een bestelling hebt geplaatst bestaande uit meerdere artikelen, kan het voorkomen dat de artikelen verspreid over verschillende pakketten worden verstuurd. Natuurlijk streven we ernaar om het pakket in één keer te verzenden. Mocht het toch voorkomen dat je bestelling uit meerdere pakketten bestaat, dan kan het zijn dat je eventuele tweede pakket op een andere dag aankomt. Twijfel je? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@groupdeal.nl of +31 (0)88 - 824 8595.

    Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
    Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wil je goed controleren of de uiterlijke verzenddatum nog niet is verstreken? De uiterlijke verzenddatum wordt altijd genoemd bij de deal zelf en vind je tevens terug in de orderbevestiging. Na de uiterlijke verzenddatum kan het nog een aantal werkdagen duren voordat je de bestelling daadwerkelijk thuis hebt ontvangen.

    Is de uiterlijke verzenddatum verstreken en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@groupdeal.nl of bel naar +31 (0)88 - 824 8595.

    Heb je wel een verzendbevestiging ontvangen, maar binnen 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@groupdeal.nl of bel naar +31 (0)88 - 824 8595. Onze klantenservice dient dan een postonderzoek te starten. Je dient dit binnen een maand door te geven.

  • 2. Kan ik het bezorgadres van mijn bestelling wijzigen?

    Of het bezorgadres gewijzigd kan worden, hangt af van of de order al verzonden is. Om dit na te gaan, kan contact worden opgenomen met onze klantenservice via info@groupdeal.nl of bel naar +31 (0)88 - 824 8595.

    Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postadres?
    Dat is afhankelijk van je bestelling. Brievenbuspost kan zonder problemen worden bezorgd op een postadres. Voor pakketpost dient getekend te worden en dan is een postadres niet mogelijk.

  • 3. Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Wil je je bestelling annuleren? Geen probleem! Indien wij je bestelling nog niet verzonden hebben, kunnen we de bestelling nog annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@groupdeal.nl of bel naar +31 (0)88 - 824 8595. Een bestelling die al verzonden is, kan helaas niet meer geannuleerd worden.

  • 4. Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?

    Nadat we je bestelling geannuleerd hebben, storten we zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug, uiterlijk binnen 14 dagen. Het aankoopbedrag wordt op dezelfde rekening teruggestort als waarmee je betaald hebt. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Heb je alle producten uit je bestelling geannuleerd? Dan betalen we ook de verzend- en transactiekosten terug.

  • 5. Er ontbreekt een artikel uit mijn bestelling. Wat moet ik doen?

    Dat is uiteraard niet de bedoeling. Neem contact op met onze klantenservice  via info@groupdeal.nl of bel naar +31 (0)88 - 824 8595. Wij doen ons best dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.